Nikolaus August Otto (14 de juny de 1832 – 28 de gener de 1891) va ser un enginyer alemany. Otto fou l'inventor del motor de combustió interna. Abans d'aquest invent tots els motors eren de combustió externa i el combustible es cremava en una cambra separada.
Quan era jove Otto va començar a experimentar amb motors de gas i el 1864, juntament amb dos amics, va formar l’empresa N. A. Otto & Cie., que va ser la primera companyia en manufacturar els motors de combustió interna.
El primer motor atmosfèric d'Otto va completar-se en maig de 1867. Cinc anys després, Gottlieb Daimler i Wilhelm Maybach van associar-se a aquesta empresa durant un temps i després van desenvolupar la idea del cicle de quatre temps o motor de cicle Otto, descrit per primera vegada l'any 1876. Aquest motor era un motor estàtic i en la seva acció es produeix un moviment de pujada i baixada d'un pistó dins d'un cilindre. Després va ser utilitzat en una forma adaptada com a motor per a automòbils.
El 1879, treballant independentment en un altre lloc d'Alemanya, Karl Benz va patentar el seu motor de combustió interna. Al 1882 Daimler i Maybach van crear Deutz-AG-Gasmotorenfabrik i en 1890 fundaren Daimler Motoren Gesellschaft («Empresa de motors Daimler») o DMG. La seva finalitat era aconseguir un motor petit i d'alta velocitat basat en la tecnologia actual. En 1885 Karl Benz va utilitzar aquests motors per a propulsar un automòbil de tres rodes del qual va aconseguir la patent el 29 de gener de 1886. El mateix any Benz va començar la producció i la venda d'automòbils.
El 1885 Daimler i Maybach van dissenyar i construir una motocicleta propulsada per un motor de cicle Otto que ells van patentar. El 1889, van dissenyar i vendre el seu primer automòbil. DMG va ser fundada l'any 1890 i l'any 1892 van vendre un automòbil a un client per primera vegada.
Quan era jove Otto va començar a experimentar amb motors de gas i el 1864, juntament amb dos amics, va formar l’empresa N. A. Otto & Cie., que va ser la primera companyia en manufacturar els motors de combustió interna.
El primer motor atmosfèric d'Otto va completar-se en maig de 1867. Cinc anys després, Gottlieb Daimler i Wilhelm Maybach van associar-se a aquesta empresa durant un temps i després van desenvolupar la idea del cicle de quatre temps o motor de cicle Otto, descrit per primera vegada l'any 1876. Aquest motor era un motor estàtic i en la seva acció es produeix un moviment de pujada i baixada d'un pistó dins d'un cilindre. Després va ser utilitzat en una forma adaptada com a motor per a automòbils.
El 1879, treballant independentment en un altre lloc d'Alemanya, Karl Benz va patentar el seu motor de combustió interna. Al 1882 Daimler i Maybach van crear Deutz-AG-Gasmotorenfabrik i en 1890 fundaren Daimler Motoren Gesellschaft («Empresa de motors Daimler») o DMG. La seva finalitat era aconseguir un motor petit i d'alta velocitat basat en la tecnologia actual. En 1885 Karl Benz va utilitzar aquests motors per a propulsar un automòbil de tres rodes del qual va aconseguir la patent el 29 de gener de 1886. El mateix any Benz va començar la producció i la venda d'automòbils.
El 1885 Daimler i Maybach van dissenyar i construir una motocicleta propulsada per un motor de cicle Otto que ells van patentar. El 1889, van dissenyar i vendre el seu primer automòbil. DMG va ser fundada l'any 1890 i l'any 1892 van vendre un automòbil a un client per primera vegada.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada